notebook - czy da sie cos usprawnic?

Autor: Krzysztof Walinski (alficzek_at_friko1.onet.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 11:12:19 MET DST

mam okazje kupic notebooka elite z dyskiem 120 mega,
2 mega ramu, proc 486slc (a moze dlc, nie pamietam)
no i chcialbym na tym linucha pusic... jednak ramu
ciutke malo... wiec pytam sie:
jakie sa pamieci w notebookach i czy mozna je latwo
rozszerzyc? aha, ten elite to jakis potwor, bo srubek
cos nie ma i nie bardzo wiem jak go rozkrecic... ale
jak przyjdzie co do czego to wezme dluto i zrobione...
aha, i czy zawsze da sie bezproblemowo podlaczyc (na
zewnatrz) dysk 3.5" ? no bo przejsciowka to nie problem
tylko pytanie czy bedzie miejsce zeby ja tam wepchnac

dzienx

[btw: okazja=3.7 banki... niespecjalna okazja, ale
zawsze :]