Re: Seagate ST317242A (17.2GB, 5400rpm)

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 10:35:06 MET DST

On Mon, 19 Jul 1999 23:55:34 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Ciekawe kto je rozsiewal ? ;)
Hehe, ciekawe ;)

>Uuuuuuu :)) Czyzbys tak malo od nich bral ? :)
No... firma (moja:) istnieje od 8'98, więc niezbyt dużo. A
rzeczywiście - zbyt dużo nie biorę...

>tematu ale prawde mowiac nie wiem czy dobrze zrobiles :]
nie strasz mnie ;-/

>Kwestia tylko straconych pieniedzy /jak zarabiasz komputerem/,
>straconego czasu - o nerwach juz nie wspomne jak cos padnie w tym
>sigejcie.. Jasne, ze IBM tez moze pasc, ale raczej to by bylo mniej
>prawdopodobne.
nerwy nerwami, ale _moim_ komputerem nie zarabiam, do faktur itp. stoi
sobie cyrix ;) Ja mój używam jako ja, nie jako firma...

>Ano nie bardzo. Jeszcze z rok temu bez patrzenia bym wzial wiekszy
>dysk, dzis jednak wole FIRME niz firme.
;((((( Chlip..chlip... dobijaj mnie dalej, dobijaj....

>BTW Sprawdzales juz jak Ci dziala przy 83MHzFSB ?
Nie i nie mam zamiaru, bo mój celek chodzi na fsb100. Wolę nie
ryzykować:)

>Albo Action ma takie "dobre" ceny na te dyski..
hehe

>Oczywiscie gdybac sobie mozna ale najwazniejsze jest by Ci ten dysk
>dzialal ok i bez zadnych problemow, nieprawdaz ? :)
Na razie (jeden dzień:) działa, hehehehe.
Dysk jest wyraźnie głośniejszy, ale NA RAZIE działa (jeszcze:)

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |