Odp: Odp: Celeron Czy PII

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 00:09:22 MET DST

> Nie 2 razy wolniejszy, ale czestotliwosc zegara 2 razy wolniejsza.

Cache PII jest firmowo przystoowany do wolniejszych częstotliwości
co Celeronowy L2 a więc jest wolniejszy.

> Predkosc transferu zalezy takze od ustawien cache, np. latency i wcale
> nie musi byc dokladnie 2 razy mniejsza.

Jak robi sie porówananie to na takich samych ustawieniach.
To tak jak byś SDRAM'a 7ns puścił na 66Mhz z CAS 3
a 10ns na 100Mhz i Cas 2 po czym powiedział byś że ten 10ns jest szybszy.

> Wiem, czepiam sie drobiazgow, ale dlaczego nie byc dokladnym w
> wypowiedzi :-)

Oj czepiasz się to fakt.

--
Pozdr.