Odp: Odp: Rozwal Twardziela

Autor: Janusz (intermar_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 20:51:04 MET DST

> Podsumuję to krótko: kawał z Ciebie chuja. <sorki ludzie>
> To co robisz, to zwykłe oszustwo. Niszczysz nowe, w pełni sprawne
> urządzenia tylko dlatego, że się gówno znasz i kupujesz co Ci się
> pod rękę nawinie.
> Zrozum - konsekwencje swojego postępowania należy ponosić
> samemu, a nie oszukiwać innych.
>

> --
> Pozdrawiam
>
> <ZED>
> _______________________________________
> Pisze z ogonkami, bo stawalem sie analfabeta ;-)

Ja nie napisałem że uszkodziłem w pełni sprawny i nowy sprzęt
Jesli u ciotki w telewizorze zbiezność jest do kitu i jest coraz gorzej,
przyjeżdza facet z serwisu i tłumaczy się jakimis normami, że bład
zbieżności jest w normie, reguluje i za miesiąc jest to samo, w serwisie
tłumaczą, że to nie jest naprawa, tylko regulacja i telewizor nie
kwalifikuje się do wymiany to co, miałem siedzieć z załozonymi rekoma ? A
jeśli modem blokuje linię (słynny przekaźnik) zanoszę do sklepu, na drugi
dzień oddają mi ten sam egzemplarz, ze stwierdzeniem że już naprawiony. Po
kilku dniach jest to samo, modem w ciągu trzech miesięcy zanoszę do sklepu
chyba 6 razy z nadzieją na wymianę, a wkońcu na żądanie, wymiany na inny
egzemplarz, zaczynaja mnie ochrzaniać, że to moja wina, że mam cos w
gniazdku tel., albo starą centralę ( mam 5 ESS) i muszą być jakieś
przepięcia, a za to oni nie odpowiadają i jeszcze raz przyjdę z tym samym to
zapłacę za naprawę. Tak więc nie wróciłem już z przekaźnikiem, tylko system
wogóle nie wykrywał modemu.
Tak wiec nie były to "nowe i w pełni sprawne urządzenia".A co do znajomości
sprzętu to gdy nie miałem jeszcze modemu, nie mogłem poczytać grupy i
dowiedzieć się co mam kupić, a reklamy i recenzje w gazetach mało co dają, a
ten modem doradził mi sam sprzedawca, jako szybki i niezawodny :(

--
Pelny dostep do Internetu juz od 8,34 PLN na miesiac - http://rubikon.pl