Odp: Monitorek Highscreen MS1795P

Autor: Miron (miron_at_dcc.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 18:28:40 MET DST

Użytkownik Krzysztof Gora <krzyss_at_matrix.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:37934BEB.3F813EBF_at_matrix.pl...
> Nie polecam ani Vobisu ani Higscreen lepiej kupic Ruskoje monitore na
> wungiel :)))))))))) kup CTX albo SONY a jak nie to moze jakis inny ale
> kazdy tylko nie z Vobisu (zastanow sie co robisz ja mam z Vobisu i
> najgorszemu wrogowi nie polece tej "Firmy"

Ja mam z Vobisu sporo sprzetu, miedzy innymi monitor HIGHSCREEN MS 17S i
polecam go wszystkim (kineskop SONY). Vobis ma te zalete, ze (Wroclaw) stoi
obok siebie 10 róznych modeli monitorów i mozna je porównac. Nie piszesz
jaki masz monitor,z powodu, którego "najgorszemu wrogowi nie polece tej
"Firmy"" Ja mialem kiedys 17-ke przez 2 dni ( chyba nawet te, która
przedmówca opisuje i wymienilem ja na lepszy. Swoja droga wybór jest spory i
mozesz zastanowic

--
              Miron
              miron_at_dcc.pl