Re: Odp: Upgrade z p233 MMX na K6-2 xxx ?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 16:03:49 MET DST

On Mon, 19 Jul 1999 10:17:11 GMT, zbych_at_s1.ppcor.org.pl wrote:

>To widac na oko ,ze mala. FPU na tym samym poziomie (tzn. intel wiadomo
>lepszy ale AMD ma zegar 350...). Tracisz najlepsza ceche tego AMDka -
>nie ustawisz FSB=>100MHz. Mysle ,ze lepiej dozbierac troche kasy i
>zrobic gruntowny upgrade tzn. plyta +procek+ pamiec. Pamietaj
>ze kazda nowsza wersja wina jest coraz bardziej pamieciozerna, stad
>priorytet - duzo ramu ;).
>pozdrawiam
Gdyby to bylo takie proste. Nie biedzie wiecej kasy niz ta na AMDka
350, czy jakbym mial kase to bym wogole pytal o takie rzeczy ??
Kupilbym siostrze p3 550 (bo dziala szybciej w internecie .. :), duzo
ramu i TNT2 zeby jej zadna gra nie schodzila ponizej 100 fps.
Ale ja mam tylko 200 zl i nie wiem czy oplaca mi sie je wywalic na
procek, o ktorym nic nie wiem. Widzialem w akcji zwykle K6-200, to
byla parodia a nie procesor. Ale zegar 350(375) robi wrazenie, w koncu
to jest o 100 Mhz szybiej niz obecny intelowski MMX, ktory jest w tym
kompie. Szkoda ze nigdzie nie ma wynikow ze starszych gier, tylko
jakies quake8, unreale i nie wiadomo co ... a mnie interesuje quake1.
Ale chyba nikt kto ma k6-2 nie gra w te gre bo nie widzialem na sieci
zadnego wyniku ;(((.
A co do wina to jak na razie dzialam na 95 i nie narzekam, np. taki 98
to nie umie wogole z tego ramu korzystac, bo koles ma 128 mb ramu i po
zapelnieniu 65 mb juz mu sie robi swap file, a u mnie na win95 nie ma
takiego efektu ... ale to juz offtopic ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/