Re: Odp: Upgrade z p233 MMX na K6-2 xxx ?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 11:19:09 MET DST

On Sun, 18 Jul 1999 23:02:56 GMT, "Pixel" <pixelek_at_friko.internet.pl>
wrote:

>Nie mowilem, ze spadku nie ma - tylko, ze go wcale nie widac.
Oj widac widac, spadek przedkosci przy niecachowanym ramie w win95
jest zauwazalny golym okiem, wiem bo widzialem 128 MB ramu na TXie ;(.

>Tak jak pisalem, sprobowac nie zaszkodzi, najwyzej ustawi sie na 375 i
>bedzie spoko :-)
Ale jak na tych 375 bedzie wypadac w stosunku do p263MMX ?? Moze sie
powtarzam ;)), ale to jest dla mnie najwazniejsze, bo po co wydawac
200 zl jak przyrost bedzie 10% ?? A jak bedzie odekwatny do zegara to
sie oplaca (30-40%).

>Tu sie zgodze. Ale roznica na takiej maszynie w stosunku do V2 bedzie
>niewielka.
A w cenie olbrzymia.

>Zalezy jaki Celeron w jakim sprzecie, jaki AMD i jaki dopalacz 3d. To
>wszystko ma znaczenie.
Jesli bedzie dopalacz to voodoo1 lub 2, zaleznie od posiadanej
gotowki, z tym ze jak pytalem o FPU, to chodzilo mi o granie w trybie
software, bez akceleratora ... a tam chyba 3DNow! nic nie daje ??

<...>

>Pozdrowiska, Pixel !
>pixelek_at_friko.internet.pl
>http://friko4.onet.pl/wb/pixelek

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/