Odp: Odp: Szuflada na DYSK

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 17:59:25 MET DST

| Do czasu, aż szlag trafi płytę główną :)

Jeszcze nie trafil. Ma ponad rok.

| Widzisz... kieszonki "optimusa" mają kilka wad. Największą z nich jest to,
| że na rynku jest co najmniej kilkanaście typów kieszeni "optimusowskich",
| dzięki czemu fakt, że szuflada pasuje do wnęki o niczym nie świadczy. Adax
| od razu zrobił porządną szufladę i jak włożysz taką szufladę do komputera,
| to masz pewność że będzie działać.

Jest wiele typow tych kieszeni (jedne maja wentylatorek, inne nie, jedne sa
z plastiku inne z nie, jedne otwieraja sie tak a inne inaczej :-) ale
WSZYSTKIE sa ze soba kompatybilne w 100% !!! Adax zrobil taka kieszen, ze
wyciagniecie jej z szufladki = obiciem kciuka, naszarpaniem sie i
porysowaniem obudowy :-((( (chyba, ze trafilem na wyjatek, co mi sie
raczej nie wydaje)

| Optimus dodatkowo robi(ł) te kieszonki plastikowe i z beznadziejnymi
| warunkami chłodzenia, "dzięki czemu" padały w nich często dyski.

Ja mam taka plastikowa kieszonke "optimusa" i nie wiem o co ci chodzi. Jest
bardzo dobrze rozplanowana "droga" powietrza przetlaczajacego sie przez nia,
ale oczywiscie to wszystko dziala tylko wtedy gdy obudowa jest szczelnie
zamknieta ! Przez prawie 2 lata (tyla mam ta kieszen) dysk mi sie jeszcze w
niej nie sypnal :-) !

Pozdrowiska, Pixel !
pixelek_at_friko.internet.pl
http://friko4.onet.pl/wb/pixelek