Odp: Co sadzicie o takim zestawku?

Autor: Airwolf (airwolf_at_astercity.net)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 13:23:08 MET DST

> ASUS P2B-F ATX - 632
> Celeron 366A OEM S370 - 328
> 128MB DIMM - 8 ns - 403
> 8,4GB Samsung - 552
> Viper V770 32 MB AGP OEM - 896
> SB Live PCI OEM - 275
> LG 40x - 202
> MIDI 787 C Szeroka - 142
> KFC 15" 0,25 - 762
> FDD 1.44 Samsung - 58
> Klawiatura Samsung - 28
> Przejsciowka Slot1 - Socket370 - 38
>
> Cena zestawu: 4322zł

Wszystko OK, za wyjątkiem dysku twardego
(Samsungi są strasznie marne dodasz 60zł
i kupisz świetnego Quantuma CR 8,4GB,
dodasz jeszcze troszkę więcej i kupisz
bardzo dobrego IBM'a)
oraz monitora - co to w ogóle ma być,
Kentucky Fried Chicken 15" ;)?
Pierwszy raz słyszę o takim monitorze,
ja polecam Daewoo 518B - 15"
(niska cena a monitor jest extra - jak na swoją klasę
cenową)

> 2) CZy ktos ma ten monitor KFC? Ciekaw jestem opini o nim. Bo parametry
> jak na ta cene chyba ma niezle...

Jak mówię - pierwszy raz o takim wynalazku słyszę.

> 4) Pytanie o dysk twardy Sasunga (moge jeszcze zmienic na 12,9 GB za 750
> zl). Co o dyskach tej fimry sadzicie.

Chłam. Gorsze AFAIK od Western Digitalów - przynajmniej
takie odczucia z kontaktów z dyskami tej firmy - wolne,
głośne itd...

--
Tomasz "Airwolf" Sopyło
   airwolf_at_astercity.net