SB Live - SPDIF CD

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 20:50:12 MET DST

Witam.

Kiedyś już się o to pytałem ale czy udało się komuś
połączyć SB Live Value z Teac 32x CD-532E pod IDE poprzez cyfrowe wejście
audio ?
U mnie w końcowej fazie ładowania Windy 98 system zawisa ze świecącą
się diodą HDD i wyłączonym cd-rom'em (nie można otworzyć szufladki).
Nie jest to wina płyty czy czegokolwiek innego bo testowałem to połączenie
na dwóch różnych sprzetach i zawsze było to samo (zwis W98 w czasie
ładowania).
Może uaktualnienie biosu cd-romu coś by tu dało ?

ps. Ma ktoś może seriala do Waterfall Pro 2.1 ? :-)

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\