Moja opinia jaki modem kupic !!!!!!! Tylko ZYXEL !!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Fallen Angel (rychu12_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 13:00:35 MET DST

czesc
sporo ludzi pisze z zapytaniem: jaki modem kupic ?
moja odpowiedz to: modemy firmy Zyxel
zalety:
- jak sie polaczysz nawet przez TPSA nie ma bata aby cie cos
rozlaczylo !!! - no chyba ze ktos zechce zadzwonic z drugiego aparatu :)
- czesto uaktualniany firmware
[ja kupilem swojego Omni 288S za 400 zl - okazja -
dzialal jako 28 800 - teraz za darmoche sciagnelem sobie nowy firmware
przeprogramowalem i dziala w standardzie V.90
sredni trans. 40 000]
- zapisalem sie na liste betatesterow driverow i calego oprogramowania do
modemow Zyxel - nie dawno zaproponwoli
aby zglaszac sie po darmowe modemy aby je przetestowac -
przysylaja nawet do Polski :)
- jesli jestes betatesterem i padnie ci modem bo w beta-oprogramowaniu byl
blad - przysylaja ci nowy !!!!

to tylko niektore zalety - i wad w nim nie znalazlem
a i jeszcze najwazniejsze !!!!
modemy Zyxel'a nie sa tanie - ale wierz mi - oszczedzasz na rachunku i masz
fachowy serwis !!! [ wiekszosc modeli ma
voice sekretarke + fax i inne bajery]

masz jakies pytania, napisz:
rychu12_at_polbox.com
pozdrawiam