Dziwne programy

Autor: Pako (softx_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 18:43:10 MET DST

Na plytce Windows98 znajduja sie ponizsze programy programy. Czy ktos wie
jakie maja zastosowanie.

1. PM Shot
2. Rip.exe

W samym Winows98 jest po postacia pliku wbemuser.exe i wbemcpl.exe znajduja
sie programy:
1. Menedzer uzytkownika zarzadzania opartego na sieci WEB (VBEM0
2. Administrator zarzadzania opartego na sieci WEB

A wszystko w folderze WINDOWS\SYSTEM\WBEM

I jeszcze jedno mam program o nazwie Intel-LDCM i nic nie wiem o nim.

Serdecznie dzieki za pomoc