Re: Problem z Sym Biosem SCSI

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 16:36:02 MET DST

> Tylko, że podczas startu windows 95 osr 2 wyświetla się cudowny
> komunikat: Krytyczne zatrzymania czy coś tam Błąd ochrony systemu
> windows i koniec, trzeba potem resetować.

A jestem pewien, ze jest to wina sterownika???? Ja mam osobiscie W98 i
raczej dotad nie mialem tego typu problemow

Moze masz jakies konflikty. Czy prrzeinstalowywales Wina???? Jezeli tak,
to czy ten blad pojawia sie od razu po przeinstalowaniu, czy po
zainstalowania udpowiednich sterownikow????

> Jak to do sterownika ? Mam podłączyć dysk twardy do tej karty SCSI ?
Chodzi mi o dyski SCSI. Tak na prawde do nagrywarki (ew. CDROMU) SCSI
wcale nie trzeba sterownika z biosem. Dopiero gdy chcesz podlaczyc do
niego dysk twardy (oczywiscie SCSI ;))) i jeszcze sie zniego bootowac to
potrzebujesz BIOS na sterowniku.

PS:
Dzisiaj Ci juz nie odpowiem bo ide w chate ale moze ktos z grupowiczow
po Twoich odpowiedziach bedzie w stanie Ci pomoc

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl