Re: tuner, grafika, dźwięk... katastrofa

Autor: T.Zon (zonzi_at_supermedia.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 11:46:16 MET DST

"Adam Wiktor Dšbrowski" wrote:

> Witam
> Problem:
> Przed zakupem tuner-a wszystko chodzilo OK. Procek bez problemów dzialal na
> 450 MHz przy 2,0 V przez 3 miesiace bez wylaczania. Po dolozeniu karty
> telewizyjnej zniknal dzwiek, tzn. karta nie mogla odtwarzac wav-ów. Wszystko
> ruszylo dobrze po przelozeniu tuner-a do slotu pierwszego od AGP. Dalej
<snip>

Wygląda na to, ze gryza Ci sie przerwania lub zakresy pamieci. Nie mam
takiej konfiguracji takze ciezko mi doradzic ale musisz pobawić się
przerwaniami w BIOSIE. Wylacz dla USB moze jak bedzie mial jedno
wiecej to uda sie wszystko razem odpalic ?

Pozdrawiam

ZoNzi at benchmark.ceti.pl
B3D http://www.benchmark.ceti.pl
"There is no spoon ..."