Re: Jeszcze raz jaki CDROM ?

Autor: Ryszard Rogacki (richie_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 11:27:30 MET DST

Highlander wrote:

> No właśnie, ściągnąłem sobie ze strony TEAC-a jakiś programik do
> zmiany predkości. Jeszcze nie zdążyłem poczytać readme. Ale oprócz
> tego sciągnąłem coś takiego jak firmware update. Wyglada mi to
> na coś podobnego jak program do aktualizacji BIOS-u płyty głównej.
> Niby modyfikuje ROM napędu. Mam TEAC-a w wersji 532 E-B.
> Czy uruchomienie tego programiku coś daje i czy jest to bezpieczne ?
> Czy nie rozwalę swojego napędu 2 dni po zakupie ?

Programik do zmiany predkosci ruszy dopiero wtedy gdy masz firmware w wersji
3.0 lub wyzszej [patrz plik readme]. Natomiast ten drugi programik sluzy
wlasnie do aktualizacji firmware'u na najnowszy [cokolwiek by to mialo byc
;)]. Dosc niedawno moj TEAC 532E przezyl update z 1.0A na 3.0A zupelnie
bezbolesnie i nie mialem z nim [do tej pory] zadnych problemow. Oczywiscie
zawsze istnieje ryzyko ze podczas aktualizacji nastapi zanik napiecia w
sieci, ale caly proces trwa blyskawicznie [ok. 10 sek] wiec mysle ze ryzyko
nie jest zbyt duze :) Doczytaj na wszelki wypadek wszystkie readme i inne
faq.

richie