Re: Celeron raz jeszcze

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 14:24:50 MET DST

PhoeniX wrote in message <7mgiqt$r7i$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

>Byłem na niej i tylko potfierdziło się to co mówiłem.
>W Q2, grze doskonale (o ile nie najlepiej) zopymalizowanej pod 3DNow
>K6-2 450 zajoł 13 miejsce (15,2FPS) a Celeron 450 mie?ci się na 5 miejscu
>z wynikiem 19FPS.
>Co prawda K6-3 450 zajoł aż 3 miejsce (20,9FPS) ale jest to spowodowane
>brakiem optymalizacji Q2 pod instrukcje SEE PIII.

No wlasnie. A czy czlowiek, ktory rozpoczal ten watek nie mowil,
ze bedzie gral od czasu do czasu? Wydaje mi sie, iz do takiego
rodzaju pracy najlepiej pasuje wlasnie K6-3.

>I gdzie ta wspaniała prędko?ć ?

Wspanialej predkosci nie ma i nigdy nie mowilem, ze bedzie.
Chodzilo mi po prostu o wyniki. A, jak widzisz, nie sa one
az takie zle. K6-3 kopie po dupie innych. Jesli jeszcze wziac
pod uwage, ze coraz wiecej firm (np. SIS) zapowiada [lepsze] optymalizacje
dla 3DNow, to sytuacja staje sie ciekawa.

A. Bigor
(http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o podkręcaniu)