Re: setup /p /j

Autor: dgi (dgi_at_pol.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 14:26:10 MET DST

Remigiusz Sagan <rsagan_at_pl.dhl.com> wrote in message
> Gdzies wyczytalem, ze instalka Windowsa z takimi opcjami daje wsparcie
> systemu dla ACPI, czyli o ile dobrze podejrzewam, zaawansowanego
> zarzadzania energia. Czy ktos zna blizsze szczegoly i plynace z
> takiego ficzeru korzysci?

 O czyms takim nie slyszalem, ale jezeli twoj komp (a raczej BIOS) podpiera
ACPI to wszystko (95/98/2000 jak z NT4 nie wiem) sie zainstaluje i bedzie
go obslugiwal.

Korzysci sa m.in. takie, że jesli masz porzadna obudowe ATX to po
nacisnieciu
przycisku Power system sam rozpocznie proces zamykania (tak samo jak po
kliknieciu w zamknij system) i po zamknieciu wylaczy komputer. Poza tym jak
masz dobry BIOS to tez daje Ci ciekawe funkcje. Jedna z nich moze byc
uruchomienie
kompa z klawiatury.

--
Pozdrowienia. Darek dgi_at_pol.pl