Re: BE6

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 11:30:34 MET DST

Rybka wrote in message ...
>Wiadomo że na tej płycie są cztery gniazda IDE Ultra DMA 33/66 i dwa Ultra
>DMA 33
> czy w takim wypadku można podłączyć więcej niż cztery napędy. :)

TAK! Brzmi niesamowicie, nie? Ja kupiłem BE6 w poniedziałek...

Wygląda to tak, że standardowy kontroler IDE UDMA/33 siedzi na przerwaniach
14/15, a ten UDMA/66 na 11 i przedstawia się Windzie jako SCSI. W sumie to
się nie przedstawia, tylko go trzeba zainstalować, ale ma własny BIOS, więc
bootowanie z UDMA/66 jest jak najbardziej możliwe...

Fajnie jest mieć 8 urządzeń IDE, nie?

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur