Re: PROTEST !!!!

Autor: Krzysiolek (krzysiołek_at_Krzysio.Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 10:22:10 MET DST

On Tue, 13 Jul 1999 14:35:22 +0200, spud <spud_at_polbox.com> wrote:

>Wtracam swoje 2 grosze
>papierosy i spiryt sa legalne dlatego bo tak twierdzi nasze panstwo i ono na nim
>zarabia
>(chwala alkocholikom ktorzy co roku ratuja budzet naszego kraju)
>ale sa szkodliwe tak samo jak narkotyki ktore sa nielegalne chyba :)

Bądźmy konsekwentni - uznajemy czerpanie zysków ze sprzedaży
hektolitrów wódki przez państwo za legalne, to uznajmy za legalne
branie forsy za zdjęcie flaszki wódki lub piwa umieszczone w gazecie.

Albo uznajmy jedno i drugie za łamanie prawa.
Redaktora naczelnego - do pudła, gazete zamknąć, polmosy też zamknąć
na cztery spusty i urządzić prohibicję.

Choć osobiście jestem za pierwszym rozwiązaniem.
I chętnie zobaczyłbym reklamę dobrej whysky w kolorowej gazecie.

P.S.
Alkochol szybciej uzależnia niż marihuana, i gorzej wyjść z
uzależnienia nim.

Krzysiołek

-------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
krzysiołek_at_bci.pl