Re: FIC VA503+ i inne na MVP3

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 10:12:20 MET DST

Mozna wiedziec jakim programem mierzyles transfer? Z moich doswiadczen wynika,
ze sterowniki BM VIA sa do niczego. Wiekszy transfer uzyskuje przy sterownikach
Microsoftu. Na moim dysku IBM 6.5GB np. SisoftSandra pokazuje transfer w
okolicach 10MB/s natomiast przy uzyciu sterownikow VIA transfer spada do 4MB/s.
Wydawac by sie moglo, ze sterowniki VIA nie uaktywniaja trybu UDMA (chociaz w
programie wlaczajacym UDMA dla dyskow byla ta opcja wlaczona).

Sprawdzalem to na plycie FIC VA503+ (bios JE36) i Win98SE

Pozdrawiam,
Jacek