Pytanie i Proba PILNE !!!

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 08:26:58 MET DST

Cześć !!!

Mam prośbę do wszystkich posiadaczy cdromów LGx40 (model:8400B i 8400C).
W miesiącu marcu kupiłem sobie cdrom Asusx36 i niestety po dwóch miesiącach mi padł. Znajomy zamienił mi go na Cdrom LGx40 model
8400c.
Jednak podczas mojej obserwacji zauważyłem coś dziwnego.
Cdrom strasznie nagrzewa się i po kilku godzinach pracy strasznie zwalnia.
Dla przykładu podan kilka wyników: Skopiowanie danych z płyty cd (dużo plików) zaraz po włączeniu komputera zajęło mi okoł
3min30s. , natomiast po 5 godzinach grania w NFS4 i ponownej próbie skopiowania danych na dysk już 11min20s.
Wczoraj zrobiłem następny "test" i po dwóch godzinach Cdrom kopiował płytę ponad 5 min

Chciałbym prosić wszystkich posiadaczy cdro LG x40 (model 8400b i 8400c) aby wykonali podobny test do mojego czyli:
a) skopiowali płytę cd na dysk twardy (najlepiej jakiegoś paka lu z gazetki) zaraz po uruchomieniu komputera
b) skopiowali płyte cd na dysk twardy (tą samą) po kilku godzinach pracy i wykorzystania cd

Jest to dla mnie bardzo ważne gdyż na moim cdromie LGx40 model 8400c transfer "zchodzi" z 4.2mb/s do nawet 0.8mb/s.
Jestem ciekawy czy to wina mojego cd , czy może wszystkie cdromy LGx40 są takie badziewne.

PS. A co myślicie o cdrom Samsungx40 ?? Czy lepsze od LGx40 ???

Proszę o odpowiedź !!!

BArdzo PILNE !