Re: Odp: Asus czy Abit ? (juz bez Outlooka)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 02:55:57 MET DST

Dnia Tue, 13 Jul 1999 21:07:18 +0200, "A. Bigor"
<zbyfek_at_pertus.com.pl> napisał/a:

>Na to pytanie odpowiem wkrotce. ;)

Niech no mi w koncu kablowka da za darmo do testow modem i te 128kbps
to takze bede szybko wiedzial :) A pozniej tylko 99zl/miesiac.. Ech,
zycie sie dopiero wowczas zacznie..

>Aha, tak mi sie przypomnialo: kiedys bylo tu pytanie o iBX 443.
>Z tego, co udalo mi sie znalezc, trojka zamiast zera na koncu
>oznacza po prostu revision chipsetu.

O, ciekawe !

>I kupilbys? Bo ja tak czytam opisy, czytam i jakos nie moge sie do niego
>przekonac. Niczego interesujacego mi on nie daje.

No coz, takie zycie :) Majac selera moglbym sobie siedziec na jakims
zx czy lx a jednak wole bx - wiesz, to wplywa na psychike :)

>Mozliwe. Jednak zakupu pietnastki na razie nie przewiduje,
>wiec gdybym mial akcelerator, zadowolilbym sie 640
>albo ewentualnie 800... No, przy kolegach oczywiscie 1024. ;)

1/7 na 14" ? Przy jakim odswiezaniu ?

>Dopiero wraz z wyjsciem Pn z 256 kb fullspeed cache Celeron
>znajdzie sie w odpowiedniej niszy.
>A intel strat mial raczej nie bedzie -- co najwyzej mniejsze zyski.

Otoz to. Ciekawi mnie jaki % mniejszy zysk od zakladanego spowoduje
poploch w Intelu.. Takich danych pewnie nigdy nie otrzymam :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl