Re: Czy warto...

Autor: Rafal (no-spam-rafal_at_unforgettable.com)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 15:32:59 MET DST

ACC/VTS <acc_at_pertus.com.pl> wrote in message
> Hej!
>
> Nie bijcie - muszę się spytać!!! Mam okazję do małego upgrade'u
> sprzętu na korzystnych warunkach, więc chciałbym się spytać o parę
> rzeczy:
>
> 1. czy warto zamienić c300a_at_450 na c366 (z nadzieją że pójdzie na 458,
> a może 550:) Zakładając oczywiście, że jak nie pójdzie to mogę dostać
> mojego 300a_at_450 zpowrotem ;)

Nie warto. Przy 450 unikasz problemów z niestandardowymi prędkościami
magistral (AGP, PCI). A różnicy w prędkości i tak nie zauważysz.

> 2. czy warto za powiedzmy 160zł+vat zamienić matroxa g100 2mb na
> najtańszą rivę tnt (colormax, 16mb)? Skoro i tak będzie działał na
> detonatorze, to może być jakaś różnica w wydajności? Nie będę tego
> raczej podkręcać (obecnie mam pożyczonego vipera 550 - czy będzie
> zauważalna różnica?)

Pewnie (pod warunkiem, że będzie działać). G100 to może niezła karta do
biura ale do gierek to się nie nadaje wcale.

> 3. I najważniejsze - mogę zamienić mojego IBM'a DTTA-350840 na
> DTTA-371010 (7200rpm)? Jak to jest z niezawodnością dysków 7200rpm?
> Czy się dużo grzeją? Obecnie u mnie jest dosyć ciepło (c300a_at_450,
> modem, sieciówka, karta tv, live!). Czy taki dysk będzie poprawnie
> działał z kieszenią adax'a (chodzi mi oczywiście czy coś się nie
> przegrzeje)

Wiem tylko, że są znacznie szybsze (jest to moje subiektywne odczucie a nie
test, czyli dla mnie bardziej wartościowe). Fakt, że temperaturkę mają
trochę wyższą ale przy Barracudzie to są chłodne.