Re: Odp: Asus czy Abit ? (juz bez Outlooka)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 14:46:32 MET DST

Dnia Mon, 12 Jul 1999 23:15:32 +0200, "A. Bigor"
<zbyfek_at_pertus.com.pl> napisał/a:

>W tej chwili AMD rozprowadza juz K7 wsrod producentow komputerow,
>wiec z plytami chyba nie jest az tak zle.

Plyta plycie nierowna, sam to pewnie dobrze wiesz.
Abit, Asus wypuscily juz cos dla K7 ? :(

Dobra, bezproblemowa plyta glowna to podstawa, najwazniejsza czesc w
kompie. W wiekszosci przypadkow pierwsze rev. nowych plyt glownych na
nowych czipsetach sa niedopracowane - ja ich nie kupuje, wole
poczekac.

>Gdy taki wyjdzie, P3/4/... bedzie na magistrali 133 MHz (albo wiecej)
>i znowu bedziesz marudzil.

Nie sadze, wowczas to bedzie max FSB dla moich pamieci /o ile mniej
nie bedzie/ i plyty glownej wiec nie bedzie juz mowy o podkrecaniu a
wiekszej zmiany plyty etc. przed koncem roku nie przewduje bo i nie
bedzie z czego wybierac - nowy intelowski czipset na jesieni, czyli
dopracowane plyty glowne pod koniec/na poczatku przyszlego roku..

BTW W sumie to moze nawet i dobrze - pewnie bedzie juz wowczas do
konca wiadomo jak sie ma sprawa P3vsAthlon.

>Hm, byc moze myslimy inaczej dlatego, ze mamy rozne monitory.
>Ja siedze przy 14" i na niej 640 wyglada calkiem niezle.
>Przy 17" tez wolalbym 1024.

I przy mojej 15" 1/7 jest ok - jak przy wiekszosci pietnastek o ile ma
sie conajmniej te 75Hz. :) Ale to jezeli chodzi o gry/grafike. W
"desktopie" obojetnie na jakim systemie 1/7 na 15" nie jest zbyt
ciekawe..

>W gruncie rzeczy intel sam sie dobija tym Celeronem...

Myslisz o "konkurencji" wczesniej wzgledem P2 teraz P3 ? No coz -
dopoki nie zobacze ew. strat czy przychodow Intela mniejszych o
powiedzmy 50% z zakladanych dopoty bede myslal, ze wiedzie im sie
calkiem niezle :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl