Re: Serwis Philipsa w Lodzi

Autor: Maciej Wyczawski (mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 14:06:33 MET DST

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomości:
<378c25bd.178227_at_news.tpnet.pl>...
>Grupowicze pomóżcie!
>
>Nabyłem właśnie monitor Philips 104B i zaraz po podłączeniu
>zauważyłem, że fatalnie rozłażą mu się kolory.
>Odniosłem go do sklepu tak szybko, jak się dało, czyli po trzech
>dniach (bo przez tyle mnie nie było w Łodzi), ale tam dowiedziałem

Wg mnie to sklep powinien dostarczyć do serwisu a nie Ty. Niestety
konkretnego art nie znam. Mógłbyś spróbować w Stowarzyszeniu Ochr.
Konsumenta (czy jak to się nazywa).
Wiem jak to jest, ale już żeby Ci nie podali najbliższego punktu to
przegięcie.
== MACIEK ==
== mswyczaw_at_cyf-kr.edu.pl ==