Re: Odp: K6-233 czy IP-166 - !!!POMPCY!! !

Autor: Muad'Dib (mbartoszek_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 07:43:45 MET DST

PhoeniX wrote:

> Przy tych samych częstotliwościach (K6-233 i iP233)
> wygrywa Intel ale w tym przypadku AMD będzie szybsze.
To tez zalezy w jakich zastosowaniach. Jesli chodzi o gry
to raczej intel, w innych (biurowe) AMD bedzie szybszy.
Mowie rzecz jasna o tych samych czestotliwosciach (233)
Akurat mam w pracy iP233, a w domu AMDK6-233, wiec robie
czasem porownania.
> A że się grzeje to nie wadzi pod warunkiem, że nie będziesz
> podkręcał.
Grzeje sie ale nie tak bardzo zeby sie go nie dalo podkrecic.
U mnie chodzi na 250 (3x83), to takie podkrecenie raczej
dla zasady, zysk wydajnosci ok.10%. Z tego co slyszalem
iP166 mozna podkrecic, jesli nie ma zablokowanego mnoznika.
Jesli jest zablokowany pozostaje tylko szyna (187, 207)
Gdybys mial okazje sprawdzic i chodzil by Ci na 225-233
to wez intela, jesli nie to lepsze bedzie K6.
Pozdrawiam.
Muad'Dib