PROBLEM: CD-RW Sony CRX100E-RP kontra ZIP100 SCSI. Pilne!

Autor: Andrzej Jarzęcki (audax_at_friko3.onet.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 02:49:56 MET DST

Pomocy!
Po zainstalowaniu nagrywarki wszystko początkowo bylo OK,
dopóki nie zacząłem instalować oprogramowania. Najpierw z
płyty dołączonej do nagrywarki (coś tam Play, Wav itd.), a
potem WinOnCD 3,6. Po restarcie Windoza (OSR1) zdechła,
uruchamiając się tylko w trybie awaryjnym. Doszedłem
(BOOTLOG), że zwala się w momencie inicjalizacji sparrow.mpd
(sterownik kontrolera SCSI Adaptec IDE - numeru nie
pamiętam, komp klienta).
Po wyłączeniu kontrolera odpala się, ale oczywiście brak
Zipa, a poza tym WinOnCD na starcie wywala błąd (...
spowodował błąd w module <nieznany> ... tratatata). Nie
pomogło odinstalowanie całego oprogramowania od nagrywarki,
pewnie łobuz podmienił któryś sterownik, bo ponowne
włączenie kontrolera nic nie dało, wywala sie jak wyżej.
Próbowałem przestawić na IRQ 9, kontroler się odpalił, ale
nie widzi Zipa. Po ponownym przestawieniu na IRQ11 znowu
zdechł (chociaż teoretycznie brak konfliktów). No i w
efekcie nie ma ani Zipa, ani CD-RW.
Poradźcie: jak to wszystko razem pogodzić, albo jak
przywrócić poprzednią konfigurację (bo oczywiście jak
ostatni ciul nie zrobiłem kopii Rejestru) żeby chociaż Zip
działał. Konfiguracja: Pentium 120MMX, 64MB RAM, dwa HDD
LBA(Primary master i slave), nagrywarka na Sec. Master i
CDx8 na Slave, no i oczywiście nieszczęsny Zip SCSI.
Wszelkie sugestie mile widziane (pomijając te typu: trzeba
było kupić nagrywarkę SCSI...)
THX za pomoc

--
Andrzej Jarzęcki