Re: SB Live! i trzaski

Autor: marcogal (marcogal_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 02:32:25 MET DST

Marcin Nowicki napisał(a) w wiadomości: <3789ffc0_at_news.vogel.pl>...
>Zauważ, że nie w BIOSie masz wył?czyć UDMA tylko za pomoc? sterownika VIA
>BUS MASTER; najpierw go zainstaluj, potem po restarcie uruchom znowu SETUP
>wybierz opcję Enable/Disable UDMA.
>Powodzenia.
>Napisz co z tego Ci wyszło.

Uwaga ! w sprawie tych trzaskow:
zessalem podobno najnowszy VIA Bus Master(Ultra DMA) PCI IDE Driver Ver
2.1.39 oraz USB Filter Driver 1.06 ze http://amd.strefa.com/ i trzaskow juz
nie mam :)) przynajmniej tak mi sie na razie wydaje. Ciekawe dlaczego
ludziom z Via zajmuje tak duzo czasu wydanie "poprawnych" sterownikow ? W
koncu MVP3 nie jest juz pierwszej mlodosci.

Pozdrawiam !

marcogal_at_friko4.onet.pl