Re: Temp. 48 C - czy to nie za duzo ?

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 13 Jul 1999 - 00:53:04 MET DST

Dnia Mon, 12 Jul 1999 20:32:15 GMT, acc_at_pertus.com.pl (ACC/VTS)
napisał/a:

>A co, XVI wiecznego ? ;)

Taaa.. ;)

>To może inaczej - ile masz stopni od razu po włączeniu komputera? U
>mnie 28st (z poziomu windows, ale wątpię żeby przez tą minutę się aż
>tak nagrzało... Sprawdze jeszcze jutro rano:).

Tak, mam mniej wiecej tyle samo - to oczywiscie zalezy od temperatury
otoczenia - w zimie mialem 22*C na starcie :)

>Tylko obawiam się że jak go założe to te powietrze nagrzeje się w
>środku i nie wyjdzie z tyłu jak powinno, tylko będzie krążyć wewnątrz
>i ogrzewać płytę/procek/karty... Dobrze że lada dzień oddaje tego
>vipera 550;) Chociaż teraz szykuje mi się banshee, więc znowu będzie
>cieplej

Banshee bylo okropnie gorace - tak samo jak TNT. Ale wiatraczek od 486
zalatwial sprawe :)

>EEeeeetam, moje karty i tak są już zakurzone, więc troche kurzu więcej
>im chyba już nie zaszkodzi...

Ja ostatnio zrobilem generalny remont - wszystko wyczyscilem, umylem i
przedmuchalem, kazda karte, kazdy slot.. :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl