Re: Maly op toffic!

Autor: The Undefined (undefine_at_free.com.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 16:40:08 MET DST

Dnia Sun, 11 Jul 1999 13:04:38 GMT, Maro <morkla_at_netscape.net> napisał:

>Resorki że na peceta, ale tą grupę lubię i znam (z czytania :-)) ludzi.
>Interesuję mnie mianowicie jak można wykorzystać konto z dostępem do
>shella, bo mom.
Można wykorzystać możliwości stałego łącza do sieci, czyli gdy masz
jakiś toporny plik, to zamiast ściągać go na konto pocztowe, gdzie
zyskałby trochę na masie(b64) zapuszczasz wgeta a na następny dzień
ściągasz plik eFTePem. Pozatym przykładowo, jeżeli interesuje Cię IRC,
to zapewne wiesz że normalnie nie masz opka jak się łączysz przez
tepse. ZTCW jedyną metodą ominiecia tego jest właśnie łączenie się
shellem... Co by tu jeszcze... Masz większe możliwości manipulowania z
pocztą(procmail), możesz np wysłac info o mailu na komórkę albo jakieś
inne konto, odpowiedzieć jakimś tekstem(np "Wyjechałem na wakacje.
Odpowiedzi na swój mail spodziewaj się najwcześniej za pół roku").
Możesz zbierać pocztę z innych kont(fetchmail)... Mozliwości jest
wiele. W celu uzyskania informacji o konkretnych komendach napisz
man nazwa-komendy

>To są komendy przez telnet i unixowe poza tym nieprawdaż?
jak się łaczysz z unixem, to będą unixowe ;). Jezlei się połaczysz z
portem POP3, to bedą komendy POP3 ;)

--
The Undefined             |Nie ma rzeczy niemożliwych
www.free.com.pl/undefine/ |dla kogoś,