Re: Problem Y2K

Autor: Levy (lewandar_at_um.krakow.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 09:55:02 MET DST

Człowieku pisali o tych kartach ale w odniesieniu do strych pecetów (można
nawet powiedzieć że bardzo starych). Pytanie tylko komu się będzie opłacało
kupienie jakiegoś badziewia do srodka maszyny za 250zł. Za te pieniądze
można sobie wymienić całą płytę z nowiusieńkim boiosem bez problemu Y2K i po
ptokach. Poza tym zobacz jaką masz płytę bo może wystarczy że zaktualizujesz
sobie samego biosa (programowo). Większść firm udostępnia zaktualizowane
wersje softu w inecie.