Odp: Jeszcze raz jaki CDROM ?

Autor: Nero (kubar_at_astercity.net)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 09:59:17 MET DST

Użytkownik Highlander <rhare_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:378914df.1152377_at_news.tpnet.pl...
> Pytanie do fachowców. Mam do wyboru:
> - LG x 40 (205 PLN)
> - TEAC x 32 (230 PLN)
> Który lepszy. Mam już dość eksperymentów z badziewiatymi
> napędami w rodzaju Cyberszajsu i jemu podobnych
> i chciałbym aby ten który kupię posłużył mi dłużej niż
> 3 miesiące.
>
> Z pozdrowieniami
>
> rhare_at_alpha.net.pl
> rhare_at_polbox.com

LG nie miałem, to prawda, ale miałem już 3 Samsungi, Cyberdrive, BTC, i w
porownaniu z tamtymi TEAC x32 jest reweelacyjny. Super cichy, nie zwalnia,
czyta wszystko co aktualnie posiadam. I mimo ze jest droższy i "niby"
wolniejszy, jest po prostu lepszy.

--
Nero
kubar_at_astercity.net