Odp: Jeszcze raz jaki CDROM ?

Autor: /// K a s z p i r /// (demoman_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 08:51:44 MET DST

Cześć!
Ja kupiłem sobie w m-c marcu cdrom Asusax36.
Cdrom sprawował się bardzo dobrze , chociaż pracował bardzo głośno.
Napęd "padł" mi w miesiącu maju (czyli po 2 mc użytkowania)
Z tego co czytałem na grupach dyskusyjnych Asusy x36 i x40 są b.awaryjne.
Uszkodzonego Asusa wymieniłem na LGx40.
To co mogę o nim powiedzieć to że jest bardzo szybki i cichy.
Do jego najwiekszych wad należy że się bardzo nagrzewa i po jakimś czasie po rozgrzaniu ??? nagędu transfer niesamowicie
zwalnia. :((((
Teraz zapewne wymienię go na jakiś inny CD :(((

 Użytkownik Highlander <rhare_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:378914df.1152377_at_news.tpnet.pl...