Re: Odp: Asus czy Abit ? (oraz Outlook)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Mon 12 Jul 1999 - 02:29:43 MET DST

Dnia Sun, 11 Jul 1999 20:08:39 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Tałajczyk
Piotr) napisał/a:

>no! to powinniście dopingować AMD, żeby więcej ludzi widziało w nim
>jakieś tam zalety, a nie tylko same wady - po co straszyć ludzi? ;)

Dopingowac AMD ? Jak bedzie dobre samo sie obroni - jak intelowski
seler :)
a mialby duzo wieksze szanse jakby byl przystosowany do slot1 nie
slotA..

>niektórym giercomanom spokojnie wystarczyłby zestaw AMD+V3 niż C300@
>+TnT - mnie np. róznice w osiągach fps rzędu 5-10fps (przy powiedzmy
>60 nominalnie) nie robiłyby żadnej róznicy. ;)

Moze piszesz o starych gierkach i o jakiejs badziewnej rozdzielczosci
:) Obecnie "normal" to 1024x768x16bit, zdaza sie czasami 32bit i tu
wcale 60fps nie ma... wlasnie nawet te 5fps jest juz TU duzym zapasem.

>no tylko właśnie... ten AMD nie stara się być konkurencyjny pod
>względem ceny - i tu znowu kółko wię zamyka. :(

Mieli duze straty - nie moga athlona rozdawac za darmo.. ale jak intel
obnizy jeszcze ceny to...

>nie chciałem napisać: "od tylca". ;)))))))))))))))

fuj :)

>znowu --> ano. przykładów można by mnożyć. :)

Palcow by zabraklo :))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl