Re: Partycje w notebook'u.

Autor: Kalafiorczyk (simg_at_netcom.com)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 07:13:17 MET DST

"Kołek" wrote:
> podzielic dysk na partycje. Aby to zrobic musialem usunac istniejaca (jedna,
> jak myslalem) partycje. Okazalo sie ze byly dwie: podstawowa - zajmujaca 99%
> dysku i jakas - 1% (nie byla do niej przypisana litera dysku). Usunalem

Ta partycja jest do hibernacji Windowsow. Tzn. mozna wylaczyc (i potem
wlaczyc :-) maszyne bez zamykania programow. Praktycznie kazdy producent
notebooka ma troche inne oprogramowanie do hibernacji. W mojej Soni
jest to w BIOSie.

Zamiast usuwania komunikatow ja radzil bym poszukac i producenta jak
zainstalowac i uruchomic hibernator. Wedle mojej opinii jest to bardzo
pozyteczny gadzet, nawet jesli czasami zdarza mu sie nie odhibernowac
poprawnie.

Powodzenia,

Sylwester