Re: Quantum 8,4 CR

Autor: Kamil (rzezbiarz_at_usa.net)
Data: Sun 11 Jul 1999 - 05:29:58 MET DST

Mam 8.4 cr od kilku dni i sa z nim same klopoty na fic 503+. Najpierw sie
rozpadal logicznie - wymienilem mu tasme na nowa z podwojna iloscia zyl, potem
rozwalal sie FAT - zrobilem upgrade bios'u i teraz plyta rozpoznaje go jako
UDMA 2. Znacznie spadla przez to wydajnosc i tak wogole jakos dziwnie mi to
wszystko chodzi :)

Ma ktos jakies sugestie?

kamil