Re: NV10 a "3D-NOW! & MMX" pytanko

Autor: A.C. (ac__at_friko6.onet.pl)
Data: Sat 10 Jul 1999 - 11:34:10 MET DST


On Thu, 08 Jul 1999 21:25:33 GMT, "Pixel" <pixelek_at_friko.internet.pl>
wrote:

>Skoro NV10 ma nie wykorzystywac procesora do grafiki to czy jest
>sens inwestowac w K6-III, ktory ma wsparcie dla grafiki - 3D-NOW! oraz MMX."
>Moze instrukcje te nie beda wykorzystywane w grafice na NV10

W obecnej chwili przetwrzaie geometri obrazu i zrodel swiatel zajmuje
sie procesor. O tym jak to robi decyduje programista piszac engine
graficzny. Reszta, rzeczy (nakladanie tekstur, efekt 3D) zajmuje sie
uklad graficzny karty 3D - (obsluga ta jest zaimplenentowana w API)
Zatem jesli gra nie wykorzystuje mozliwosci obrobki geometri przez
uklad graficzny zyzsk z NV10 bedzie nikly (tzn. w normalnych
operacjach NV10 bedzie pewnie i tak 2-3 szybsza niz TNT2)

Pozdrawiam

A.C.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:44:39 MET DST