Re: Różne standardy szuflad Optimusa?

Autor: xEmORpH (xemorph_at_friko6.onet.pl)
Data: Fri 09 Jul 1999 - 02:21:43 MET DST

Tałajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl> w artykule
news:37837bf1.8708156_at_news.polsl.gliwice.pl pisze...
> "xEmORpH" <xemorph_at_friko6.onet.pl>
> wRoTe iN pl.comp.pecet:

[ciach]
> no bo nie kupili identycznych modeli!!! ;)
> sam pisałęś, że nie pasują do siebie.
> ... a że wygladają podobnie to nie świadczy to o tym, że są to
> identyczne modele. ;)

_To są identyczne modele_!!!!!!!!!!!!!!!! Jedna i druga - RH-10AE.
Czytaj uważnie :-)

> sam pisałeś kiedyś, że są trzy identycznie _wyglądające_ modele
> optimusa.

O przepraszam bardzo, ale tak nie napisałem. Podałem tylko modele kieszeni
jakie są na rynku (patrz post 99-06-24).

[ciach]

> jak nie pasują to znaczy tyle, że nie kupili identycznych modeli -
> kupili tylko identycznie wyglądające. ;)

_Chyba wiem, co piszę - widziałem te kieszenie_ !

> a czy dałoby coś w tym przypadku posiadanie Adaxa? - hle, hle, hle. ;)

Oczywiście, że nie! Mi przez cały czas chodzi o _zgodność_ Adaxa z
Adaxem.
Tutaj _wszystko jest zgodne i pasuje_.
Adax to jeden model zgodny ze sobą a nie 3 modele Optimusa, które nie są
kompatybilne z Optimusem.

[ciach]
> kumpel ostatnio kupował Optimusa (zgodnie ze standardem ustalonym
> przez nas ;))). poszedł najnormalniej do sklepu, poprosił o kieszeń
> Optimusa, zastrzegł sobie, że w razie niezgodności standardu o jaki mu
> chodzi może ją oddać, przyniósł do mnie i pasowała bez problemu.
> trzeba sobie zastrzec w sklepie, że jak kieszeń będzie innego typu to
> zwrot pieniędzy, albo wymiana kieszeni - a jak sprzedawcy coś nie
> pasuje to mówi się dziękuję i do-wi-dze-nia. ;))))

Kilku moich znajomych kupowało kieszeń Adaxa - w Warszawie i w Lublinie.
Nie musieli przy tym nic zastrzegać - wszystko pasuje - żadnych problemów.

> a ja polecam kieszeń dostosowaną do standardów w jakich żyjemy. ;)

:-)))))))

Pozdrawiam

Adax Rulez!

--