Odp: Pamiec RAM 10 ns ,a 8 ns ,7ns

Autor: red mosquito (realq_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 22:56:03 MET DST

Użytkownik Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7lve5o$mt3$2_at_freyja.bart.nl...

> Zauważysz, bo 10ns to nie PC-100! Wiem, że tak wynika z rachunków, ale
> przecież pamięć nie dostarcza cały czas danych, tylko jeszcze ją trzeba
> adresować itd...

Z jakich rachunkow ? Pewnie obliczyles odwrotnosc wartosci 10 ns i wyszlo Ci
te 100 MHz.
Wtlumacz mi wiec, jak w takim razie 60 ns EDO moga pracowac na FSB=66 MHz
??? Jezeli policzyc Twoim sposobem ( no chyba, ze obliczales jakos inaczej
?), to powinny one pracowac na 16,6 MHz.
Pozdrowka

--
____red mosquito____