Re: Asus czy Abit ?

Autor: Romuald Szczesniak (romeksz_at_faq.net.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 22:30:43 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_polsl.gliwice.pl> wrote in message
Niby na jakiej podstawie twierdzisz, ze Pine sie nie nadaje do newsow?
Kto twierdzi, ze to najgorszy klient pod unixy? Ja go uzywam od dawna i
nawet lubie. W kazdym razie wole Pine'a od kazdego microsoftowego
windzianego mailera i tym podobnych chorych wynalazkow.

a na przykład dlatego...
przy cytowaniu tego G**** "ptaszki" cytowania się nie wstawiają...

przejdź na slrn'a i po bólu... :)
nawet mojego SIG'a Ci zaznaczy na żółto... :)))))

--
pozdrowionka...
romeksz_at_faq.net.pl  http://www.promail.pl/~romeksz/ ;-)