Pomocy cd...

Autor: Krzychu Zet (hary_at_hades.itma.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 07 Jul 1999 - 16:57:32 MET DST

On Mon, 05 Jul 1999 17:23:31 +0200, Krzych
<hary_at_hades.itma.pwr.wroc.pl> wrote:

>Mam ostatnio troche problemow z systemem i nie bardzo wiem jak sie ich
>pozbyc:
>1. O blednie obliczanej ilosci wolnego miejsca juz czytalem... ale czy
>naprawde jedynym wyjsciem jest podzial dysku na mniejsze partycje? Ja
>mam 4.3 GB 1/1/2.3, ale na trzecim wykazuje mi tylko 1.99 GB...

>ja mam partycje 7 giga i jest ok. win98.

>2. Mam zainstalowany Norton Utilities 3.0 i "niechcacy" skorzystalem z
narzedzia oferujacego optymalizacje >rejestru - "tak aby Twoje programy
uruchamialy sie szybciej...":-) - i po tej operacji zaczely sie dziac
>ciekawe rzeczy m.in. nie pokazuje sie juz logo wyjsciowe i "Mozesz
teraz....", a co gorsze nie wylacza sie >samoczynnie (jak to w ATX-ach)
tylko trzeba to zrobic recznie. Nie dziala tez MS-DOS (choc tu
>przyczyna moze byc inna)... i w ogole zamiast szybciej, to zauwazalny
jest spadek szybkosci otwieranych >aplikacji.
> [...]
wywalic
>starego zachowujac dzialanie wszystkich programow np. czy wystarczy
>przekopiowanie katalogu "system" z cala biblioteka dll-ow (dlatego
pisze
>o wywaleniu starego, a nie reinstalacji, poniewaz jest to na pewno
>skuteczniejsze "wyczyszczenie" systemu)?
>A moze sa programy, ktore pozwalaja przeniesc program z cala jego
>struktura?
>Pomozcie prosze, bede bardzo wdzieczny...
>Krzychu Zet

>jesli masz win98 touzywaj tylko nu4.0. poprzednie wersje robily

N.U. 3.0 wyleci na smietnik, ale najpierw staram sie zdobyc cos
nowszego i musze sobie jakos poradzic z tymi "bajerami". Logo "...
Zamykanie systemu..." i "Mozesz teraz bezpiecznie..." ustawie bez
problemu, ale co z reszta??? Jest tez problem, o ktorym nie pisalem, a
tez mnie zaczal draznic:
Otoz sensor speed disk'u wskazuje mina dysku C - 57% zdefragmentowanego
obszaru, na D - 98% (tu jest ok, ale tez najmniej tu kasuje itp. bo jest
przeznaczony na MP3), a na E - 88%. Dyski C i Esa juz po defragmentacji
(nawet dwukrotnej speed dyskiem i systemowym) i nie widac zbyt wielkiej
poprawy.
W dodatku przy starcie systemu odpala sie scan disc (nortona oczywiscie)
i znajduje mi bledy w nazwach plikow tzn. nie rozpoznaje polskich liter,
ktore nastepnie poprawia, a przy nastepnym starcie sytuacja sie
powtarza...
Czekam na dalsze wskazowki i cenne rady.
Krzychu Zet