Odp: Nie warto kupować RIVY TNT2

Autor: bobo (radzymin_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 06 Jul 1999 - 09:47:46 MET DST

Cześć
Miałem już się nie odzywać w tej sprawie ale nie wytrzymałem.

> Do TnT2 używacie tych samych sterowników co do TnT1 ????

No a jakich mam używać chyba, że zamówię sobie coś ekstra u NVIDII.
Masz u Siebie w komputerze TNT2 i specjalne sterowniki do niej ?.
Oto co co przeczytałem w pliku readme.txt dostarczonym ze sterownikami
referencyjnymi Nvidii w wer 2.03
cytuję:
adapters supported
------------------
NVIDIA RIVA TNT
NVIDIA RIVA TNT2
NVIDIA Vanta
koniec cytatu.
O ile umiem czytać powyższe sterowniki z powodzeniem obsługuja
obie karty.
O sterownikach dostarczonych z kartą nie będę wspominał - są do bani.

> Jeśli robi się benchmarki danej karty to wykorzystuje się jej wszystkie
API.
> Może was nie interesuje OpenGL co nie oznacza, że wszyscy używają D3D
> więc warto się zastanowić czy testy robi sie dla siebie czy dla innych.
> Jeśli dla siebie to nie rozumiem po co pisac o tym na grupe.

Ludzie mylicie pojęcia !
Moją intencją było zwrócenie uwagi na konkretna karte ASUS-V3800,
która moim zdaniem jest do bani.
Testowaniem niech zajmują się fachowcy mnie skłoniły do tego marne działanie
karty w konkretnej grze " Need For Speed III" która ze zwykłą RIVĄ TNT
(STB VELOCITY 4400) i mniej wydajnym Caleronem działała o niebo lepiej.

> Naprawde was nie rozumiem. Jak można kupować TnT2 z myślą o grach w
800x600
> ????

To pozostawiam bez komentarza.

> I co przyjeli ją spowrotem ??? :-)

A co mieli nie przyjąć ?.
Udali się z kartą na zaplecze, wsadzili ją do komputera, zaczęli testować
i po 20 minutach kasa była z powrotem.

PS:
Może ktoś z grupy posiada kartę ASUS V3800 i podzieli się z innymi
swoimi doświadczeniami?

Serdecznie pozdrawiam
Bobo