Odp: Czy kupic Phantoma? !pilne!

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) (bluto_at_polbox.com)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 23:28:47 MET DST

--
> Mam krotkie, szybkie pytanie.
> CZy oplaca mi sie kupic modem Zoltrix Phantom 55,6k?
> Chodzi mi o to, czy za takie pieniadze da sie w ogole
kupic jakis
> porzadny sprzet. Jezeli znacie jakis inny modem najlepiej
do
> 100pln i osiagalny w sklepie internetowym, to napiszcie!
> Pilnie czekam na odpowiedz - najlepiej na priva.
Ja kupilem i nie narzekam. Choc zawsze bylem zwolennikiem
dobrych, drogich modemow. Poprzednio mialem Motorole
LifeStyle28.8 (cena w 95r ok 1200zl).
Zoltrixa Phantoma mialem okazje wyprobowac przed zakupem.
Spelnil moje oczekiwania (mam dobra linie, szybki procesor,
to fakt).
Po prostu czekajac na internet na stalym laczu, zal mi bylo
wydawac wiecej pieniedzy na cokolwiek innego.