Voodoo Helios 85Mh zbyt ciemny obraz :(

Autor: Joanna (asia79_at_kki.net.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 22:18:36 MET DST

  Mam wielki problem :(.
  Mam karte helios voodoo 1.
  Zmienilam ostatnio sprzet na lepszy monitor 15 ;) i
  co sie z tym wiaze mam lepsze odswierzanie niz na mojej 14 (72 Hz).
  Wiec ustawilam na 85Hz i wlaczylam Mortyra i Unreala.
  Ku mojemu zdziwieniu obraz byl bardzo ciemny. Probowalam ustaiwac
  w ustaiwniu ekranu 3dfx-a Gamma corection na wyzszy pozion.
  Zmienil sie plik .bat zresetowalam kompa.
  Ale to nic nie daje. Zupelnie sie nie zmienia.
  Zainstalowala nowsze drivery 3dfx:
Windows 95 version 4.0

3Dfx Hardware
        1 Voodoo Graphics Board(s)

3Dfx Driver Versions
        glide2x.dll: 2.46
        fxmemmap.vxd: 4.10.01.0015
        mm3dfx.drv: 4.10.01.0016
        mm3dfx16.dll: 4.10.01.0016
        mm3dfx32.dll: 4.10.01.0016

System Status
        Total System Memory: 66584576
        Free System Memory: 25034752

  I niestety to samo.
  Na 120Mh tez dziala zle :(
  Na 75Mh jest wszystko ok. Nawet ustaiwanie gamma dziala prawidlowo.
  Co zrobic??????? Jest jakis program to poprawiajacy??

  Moj sprzet to: PII 233, virge 3d 4MB, 64 Dimm, Sb vibra, plyta LX.
  Mam DirectX 6.01 pl

  Ps.: Czy jak nie mam oryginalnego voodoo firmy dimonda, ale heliosa
  to czy moge instalowac oryginalne drivery?
  Gdzie mozna znalesc najnowsze drivery do heliosa, jezeli mozesz to
  podaj dokladny link bo moje lacze do internetu jest potwornie wolne
  (slaby modem)?

Asia mailto:asia79_at_kki.net.pl