polskie czcionki

Autor: Michał Łobodziński (lobod_at_friko5.onet.pl)
Data: Mon 05 Jul 1999 - 12:56:20 MET DST

Hi!

Mam pewien problem z uzyskiwaniem polskich znaków. Przykładowo, piszę sobie
jakiegos posta pod Outlookiem, mam włączonego WinAMP'a, i gdy w poscie chce
uzyskać literke "ń" (ALT-n) nic się nie dzieje! Gdy wyłączę Winampa,
wszystko wraca do normy i mogę uzyskać wszystkie polskie czcionki. Taki
problem "gryzienia się ze sobą" występuje u mnie w kilku innych programach.
Czy można to jakoś zlikwidować ?? Pomóżcie!!

Pozdrawiam!

  Michał "LOBO" Łobodziński
  email: lobo_at_w.pl
  www: http://www.lobo.w.pl