Re: jaki monitor?

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_bydgoszcz.multinet.pl)
Data: Sun 04 Jul 1999 - 22:52:45 MET DST

On Sat, 03 Jul 1999 20:50:28 GMT, miroo_at_i.am.gov (Miroo P., (remove
".gov")) wrote:

>In article Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_bydgoszcz.multinet.pl) says...
>
>TCO 95

>USB?? heheh tylko i wylacznie do ustawiania tego
>samego co w OSD. I to sterowane dosc kiepsko napisanym
>programem (np nie ma wartosci liczbowych przy ustawieniach)

>Moze uda ci sie znalezc dobry egzemplarz. Ten, ktory
>widzialem mial slaba ostrosc juz przy 1024x768
>i paskudna zbieznosc kolorow.

Wlasnie kupilem i jestem bardzo zadowolony (zobaczymy dalej). Jedyne
co to to, ze w 1280x1024 ma tylko 75 Hz. Uwazam, ze na pewno wyrobilby
wiecej, ale w pliku inf ktory sciagnalem z sieci jako max odswiezanie
wpisane bylo 120Hz. Tak sobie mysle, ze gdyby mu tam wpisac troche
wiecej to w 1280x1024 wyciagnalbym te 85Hz. Ale na razie i tak pracuje
w 1024x768 i w porownaniu z moja stara 15'' to niebo a ziemia (moj
stary jakumo na brzegach juz zaczal sie rozjasniac gdy tlo bylo
czarne, a brightnes na maxa).

--
Grzegorz Sawicki
e-mail: