Problem z modemem/myszką Logitech - Helpu, helpu!

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 17:27:05 MET DST

Cześć,

Mam problem. Osoby dramatu: myszka Logitech Pilot, COM4 i modem "szitowy"
na chipsecie Rockwella 28.8. Problem polega na tym, że najczęściej przy
próbie dialowania TPSA dostaję komunikat "Komputer nie otrzymuje sygnału z
modemu. Sprawdź czy modem jest dobrze włożony (i inne p*****lenie)".
Czasem łączy, ale następuje rozłączenia po zalogowaniu. Ustawienia TCP/IP
są dobre, i w ogóle sieciowe jest OK, bo przedtem chodziło. Czasem wreszcie
się łączy, ale ma szybkość ciężarnej krowy.

COM4 mam ustawiony (System|Porty|Com4) zakładka Ustawienia portu:
Bitów na sek: 115200
Bity danych: 8
Parzystość: brak
Bity stopu: 1
Sterowanie przpływem: sprzęt (NO WŁAŚNIE TU NIE WIEM CZY NIE POWINNO BYĆ
XON/XOFF) - czy ktoś mógłby to u siebie sprawdzić. Próbowałem coprawda
również XON/XOFF i to nic nie dało.
Zakładka Zasoby:
przerwanie: 03
zakres we-wy: 02E8-02EF
(brak konfliktów)

Modem mam ustawiony (System|Modemy)
Port: COM4
Max szybkość: 115200
Preferencje połączenia: jak w COM4 (8, brak, 1)
Używa kontroli transmisji sprzętowej.

Problem pojawił się po updateowaniu BIOSu do płyty i przywróceniu setup
defaults (zgodnie z zaleceniem flashera). Po ponownym uruchomieniu zaczął
mi wykrywać, zasraniec, nowy sprzęt jak by go wcześniej nie było. No i tak
wykrył, że się pogryzło. Załadowałem BIOS jeszcze raz i nie robiłem load
setup defaults, ale to nic nie pomogło.

Próbowałem już wywalić COM4, potem zainstalować jeszcze raz COM3 i COM4,
wywalić COM3 i instalować myszkę (COM2) i modem (COM4) (sam nie wykrywa
modemu debil, trzeba podać standardowy modem 28800). To nic nie daje.

Czy ktoś coś wie i może pomóc. Mam wrażenie, że to wina biosu, ale może
gdzie indziej.
Odpowiedzi PROSZĘ UPRZEJMIE NA PRIVA, bo jak mi się już uda połączyć to
email mi ściąga 5 min/post a newsy w tempie po prostu zabójczym.

Helpu! Helpu!

PHLodek
Zajrzyj po nowy freeware na http://www.polbox.com/l/lodek
Niektóre programy bardzo przydatne.