Re: Dziwne zachowanie zasilacza(?)

Autor: SiNuS (_REPLY-TO__at_friko2.onet.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 06:10:54 MET DST

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomości
<377dd278.11262234_at_news.icm.edu.pl>:

[...]
>Wyglądało to tak, jakby nagle zasilacz przestał dawać prąd na
>wszystkie peryferia, nie przestając jednak zasilać płyty głównej.
>Konfiguracja:
>zasilacz 200W (stary dobry AT, nie żaden magiczny ATX z "ficzerami"),

Słyszałem, że zasilacze impulsowe, które są stosowane w obudowach do
kompów, podobno tak są robione, że gdy z 5/12V weźmiesz za duży prąd
to zasilacz automatycznie się wyłącza. Ale nie wiem ile w tym prawdy.

SiNuS

--
/\/ Pozdrawiam, Piotr (SiNuS) Front \/\
\/ Podwójne życie twojego procesora  \/