Architektura komputera PC - skąd to wciąć?

Autor: Artur Michalowski (artmicha_at_friko3.onet.pl)
Data: Sat 03 Jul 1999 - 00:24:31 MET DST

Pozdrawiam wszystkich,
Potrzebuję dokładnego opisu architektury typowego komputera PC z procesorem
Intela lub kompatybilnym. Chodzi mi przede wszystkim o rozkazy procesora,
obsługę we/wy, koprocesor i przerwania. Tym niemniej wszystkie inne
informacje np. na temat BIOSu, specyfikację PnP itd. też mogą mi się
przydać. Jeżeli ktoś wie, skąd mogę takie informacje ściągnąć z Sieci, to
proszę dać mi znać (najlepiej, żeby były po polsku; ostatecznie po angielsku
także).
         Artur Michałowski