Re: Fotmaty MIDI

Autor: slawek (smrozek_at_ketlin.wt.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 02 Jul 1999 - 22:35:24 MET DST

fotomix_at_box43.gnet.pl (Maciek Krawczyk) wrote:
>Witam
>
>Mam pytanko:
>czy ktos szlyszal o podziale plikow midi na formaty SMF 0 i SMF 1 ?
>Jesli tak, to czy istnieje mozliwosc skonwertowania np SMF 1 na SMF 0
>i jakim programem ?
>Bardzo pilna sprawa.
> Z gory wielkie dzieki :)
>
>Pozdrawiam,
> Maciek mailto:fotomix_at_box43.gnet.pl
> mailto:fotoman_at_box43.gnet.pl
> http://free.polbox.pl/m/mfotoman
> http://friko5.onet.pl/pt/fotoman
> http://www.kradzionefoto.prv.pl

> [...]
W skrócie: SMF0 wszystkie traki zapisane sa na jednej scieszce w sekwenserze
SMF1 tracki sa rozbite na poszczegolne kanaly w sequenserze.
Ja konwerterowalem je na amidze programem bars&pipes bez problemów ,na pececie bodajrze na voyetrze ,cakewalku,yamaha_works, pro24 wiem że cubase nagrywa w SMF1 ale nie zauważyłem opcji nagrywania w SMF0

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!